2/3-2010, 22:46
Kári Gunnarsson

Antal indlæg: 813
Brønshøj
CSA
|
Så er det tid til grappling liga! Syndes det var et fedt stævne sidste gang, nogi stævne som er faktiskt skift ned i erfarings grupper, og alle kæmper mod alle, så man burde være garanteret mindst 2 kampe.
Hvem er frisk på at kæmpe? Vægklasserne er:
-60kg -66kg -70kg -88kg -99kg +99kg.
og erfarings klasserne er:
Nybörjare: Mindre än 18 månaders träning av BJJ/MMA/Shootfighting/Submission Wrestling/Brottning/Judo eller liknande.
Fortsättning: Mellan 18 månaders och 3 års träning av BJJ/MMA/Shootfighting/Submission Wrestling eller om man graderats till blått bälte i BJJ innan 18 månader.
Avancerade: Mer än 3 års träning av BJJ/MMA/Shootfighting/Submission Wrestling eller om man graderats till lila bälte eller högre i BJJ innan 3 år.
--- "I don't know how to put this, but i'm kind of a big deal, people know me. I'm very important, i have many leatherbound books and my apartment smells of rich mahogany" -Ron Burgundy
|
2/3-2010, 22:47
Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA
|
Nå ja og det er selvfølge i Malmö igen, så det er ikke langt væk. Tror planen er at være med til ALLE delturneringer i år, og få så mange som muligt med til finalen i enden af året hvor man kæmper imod vinderne fra de andre svenske regioner.
--- "I don't know how to put this, but i'm kind of a big deal, people know me. I'm very important, i have many leatherbound books and my apartment smells of rich mahogany" -Ron Burgundy
|
2/3-2010, 22:48
Mark Nielsen
Antal indlæg: 24
Virum
CSA
|
Hvornår er datoerne?
--- Herren er vor åsyn
|
3/3-2010, 0:14
Christian Graug...

Antal indlæg: 2437
København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...
|
Jeg er paa
--- "det var bara den stoerste lort ever, det var næsten et gay experience baglens" -Kári
|
3/3-2010, 7:34
Palle Pallesen
Antal indlæg: 687
2400
CSA
|
Mangler -77 ikke som vægtklasse? Ellers skal jeg vist lidt oftere på Halifax, men det er selvfølgelig heller ikke så dårligt
|
3/3-2010, 8:15
Lars Pedersen
Antal indlæg: 28
KBH
CSA
|
| BRUGER skrev: | | Hvornår er datoerne? |
Mon ikke overskriften "Svensk grappling liga 10 April" er et spor
|
3/3-2010, 10:00
Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA
|
Jo jeg kan åbenbart ikke finde ud af at copy paste´e. der er ingen 70kg klasse, kun -77kg!
|
3/3-2010, 12:04
Kasper Lovin
Antal indlæg: 9
Hvidovre
CSA
|
Jeg er helt sikkert på.
--- Jeg er mega lækker nøgn
|
3/3-2010, 18:37
Antal indlæg: 49
|
Også jeg er klar til at brydes med Bosse og Lasse og hvad svensken ellers hedder
|
3/3-2010, 19:00
Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA
|
Det er nok bedst at i tilmelder jer selv, eftersom man får en konto som man bruger til at melde sig til de næste turneringer.
|
3/3-2010, 19:01
Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA
|
Det er nok bedst at i tilmelder jer selv, eftersom man får en konto som man bruger til at melde sig til de næste turneringer. Her er hjemmesiden: http://www.grapplingligan.com/
|
4/3-2010, 0:05
Christoffer Vol

Antal indlæg: 500
Nordvest
CSA
stofferinc.blo...
|
Cool
Tror jeg hopper på den turnering
--- Man kan godt have langt hår og kæmpe MMA!
|
2/4-2010, 12:31
Christian Graug...

København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...
|
--- "det var bara den stoerste lort ever, det var næsten et gay experience baglens" -Kári
|
6/4-2010, 18:39
Christian Graug...

København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...
|
Deadline for tilmelding er 8. april kl. 23:59!!
|