Kickboxing Kampsport Brazilian Jiu Jitsu Mixed Martial Arts BJJ MMA Header Chart.dk

Log ind | Opret profil
Svensk Grappling Liga den 10 april!!
Denne tråd er vist 1202 gange og besvaret 13 gange

2/3-2010, 22:46

Kári Gunnarsson

Antal indlæg: 813
Brønshøj
CSA

Så er det tid til grappling liga! Syndes det var et fedt stævne sidste gang, nogi stævne som er faktiskt skift ned i erfarings grupper, og alle kæmper mod alle, så man burde være garanteret mindst 2 kampe.

Hvem er frisk på at kæmpe? Vægklasserne er:

-60kg
-66kg
-70kg
-88kg
-99kg
+99kg.

og erfarings klasserne er:

Nybörjare: Mindre än 18 månaders träning av BJJ/MMA/Shootfighting/Submission Wrestling/Brottning/Judo eller liknande.

Fortsättning: Mellan 18 månaders och 3 års träning av BJJ/MMA/Shootfighting/Submission Wrestling eller om man graderats till blått bälte i BJJ innan 18 månader.

Avancerade: Mer än 3 års träning av BJJ/MMA/Shootfighting/Submission Wrestling eller om man graderats till lila bälte eller högre i BJJ innan 3 år.

---
"I don't know how to put this, but i'm kind of a big deal, people know me. I'm very important, i have many leatherbound books and my apartment smells of rich mahogany" -Ron Burgundy
2/3-2010, 22:47

Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA

Nå ja og det er selvfølge i Malmö igen, så det er ikke langt væk. Tror planen er at være med til ALLE delturneringer i år, og få så mange som muligt med til finalen i enden af året hvor man kæmper imod vinderne fra de andre svenske regioner.

---
"I don't know how to put this, but i'm kind of a big deal, people know me. I'm very important, i have many leatherbound books and my apartment smells of rich mahogany" -Ron Burgundy
2/3-2010, 22:48

Mark Nielsen

Antal indlæg: 24
Virum
CSA

Hvornår er datoerne?

---
Herren er vor åsyn
3/3-2010, 0:14

Christian Graug...

Antal indlæg: 2437
København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...

Jeg er paa

---
"det var bara den stoerste lort ever, det var næsten et gay experience baglens" -Kári
3/3-2010, 7:34

Palle Pallesen

Antal indlæg: 687
2400
CSA

CSA-newbie [vis profil]
Mangler -77 ikke som vægtklasse? Ellers skal jeg vist lidt oftere på Halifax, men det er selvfølgelig heller ikke så dårligt
3/3-2010, 8:15

Lars Pedersen

Antal indlæg: 28
KBH
CSA

BRUGER skrev:
Hvornår er datoerne?

Mon ikke overskriften "Svensk grappling liga 10 April" er et spor
3/3-2010, 10:00

Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA

Jo jeg kan åbenbart ikke finde ud af at copy paste´e. der er ingen 70kg klasse, kun -77kg!

---
3/3-2010, 12:04

Kasper Lovin

Antal indlæg: 9
Hvidovre
CSA

Jeg er helt sikkert på.

---
Jeg er mega lækker nøgn
3/3-2010, 18:37

Antal indlæg: 49

Stefanagger [vis profil]
Også jeg er klar til at brydes med Bosse og Lasse og hvad svensken ellers hedder
3/3-2010, 19:00

Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA

Det er nok bedst at i tilmelder jer selv, eftersom man får en konto som man bruger til at melde sig til de næste turneringer.

---
3/3-2010, 19:01

Kári Gunnarsson

Brønshøj
CSA

Det er nok bedst at i tilmelder jer selv, eftersom man får en konto som man bruger til at melde sig til de næste turneringer. Her er hjemmesiden:

http://www.grapplingligan.com/

---
4/3-2010, 0:05

Christoffer Vol

Antal indlæg: 500
Nordvest
CSA
stofferinc.blo...

Cool

Tror jeg hopper på den turnering

---
Man kan godt have langt hår og kæmpe MMA!
2/4-2010, 12:31

Christian Graug...

København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...

Husk at I skal tilmelde jer BÅDE på listen i klubben og på www.grapplingligan.com hvis I skal med den 10.!

---
"det var bara den stoerste lort ever, det var næsten et gay experience baglens" -Kári
6/4-2010, 18:39

Christian Graug...

København S
CSA.dk
www.ShogunHQ.c...

Deadline for tilmelding er 8. april kl. 23:59!!

---

Svar på indlæg

Denne tråd er arkiveret og dermed lukket for yderligere debat!

[ Tilbage ]

(C) 2009 CSA.dk Copenhagen - Kampsport, BJJ, Kickboxing, Mixed Martial Arts, MMA, Brazilian Jiu Jitsu, Rosstraining, Kettlebells, Crossfit i København